Bursa Uludağ Üniversitesi
Meslek Yüksekokulları
Gemlik Asım Kocabıyık MYO
ENG
Gemlik Asım Kocabıyık
Meslek Yüksekokulu
Okulumuz
Tanıtım
Hakkımızda
Yönetim
Yönetim Kurulu
Yüksekokul Kurulu
Birim Kalite Komisyonu
İç Kontrol
İç Kontrol Nedir
İç Kontrol Amaçları
İç Kontrol Yasal Dayanakları
İç Kontrolde Rol ve Sorumluluklar
İç Kontrol Bileşenleri
Teşkilat Şeması
Personel Listesi
İç Kontrol Risk Yönetimi
Görev Tanımları
Yönetici Görev Tanımları
Birim Görev Tanımları
Myo Müdürlüğü
Programlar
Yüksekokul Sekreterliği
Komisyonlar
Kalite Belgelerimiz
Misyon, Vizyon ve Temel Değerlerimiz
Stratejik Planımız
Faaliyet Raporlarımız
Personel
Akademik Personel
İdari Personel
Öğrenci
Akademik Takvim
Öğrenci Otomasyonu
Ders Programları
Erasmus
Sık Sorulan Sorular
Yeni Kayıt
Kimlik Kartı
Kayıt Yenileme
Katkı Payı İşlemleri
Ders Alma
Öğrenci Danışmanları
Programlar
Bahçe Tarımı
Bilgisayar Programcılığı
Deniz ve Liman İşletmeciliği
Dış Ticaret
Gıda Teknolojisi
Harita ve Kadastro
Makine
Hibrid ve Elektrikli Taşıtlar Teknolojisi
Formlar
Mesleki Uygulama
Staj
Uygulamalı Eğitim (Staj) İşlemleri
Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu
Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi
Uygulamalı Eğitim Dosyası Kapak Sayfası
Uygulamalı Eğitim Rapor Yazım Sayfası
Uygulamalı Eğitim Devam Durumunu Gösterir Çizelge Formu
Uygulamalı Eğitim İşverenin Öğrenciyi Değerlendirme Formu
Öğrencinin Uygulamalı Eğitimi Değerlendirme Formu
Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu
Uygulamalı Eğitim Sonuç Bildirme Formu
Uygulamalı Eğitim Komisyon Değerlendirme Formu
İşyeri Eğitimi
Uygulamalı Eğitim (Staj) İşlemleri
Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu
Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi
Uygulamalı Eğitim Dosyası Kapak Sayfası
Uygulamalı Eğitim Rapor Yazım Sayfası
Uygulamalı Eğitim Devam Durumunu Gösterir Çizelge Formu
Uygulamalı Eğitim İşverenin Öğrenciyi Değerlendirme Formu
Öğrencinin Uygulamalı Eğitimi Değerlendirme Formu
Uygulamalı Eğitim Sonuç Bildirme Formu
Uygulamalı Eğitim Komisyon Değerlendirme Formu
Öğrenci
KİKSİS
Ders Ekleme Bırakma Formu
Ek Sınav Talep Formu
İzinli Ayrılma (Kayıt Dondurma) Talep Formu
Kayıt Silme İstek Formu
Mazeret Sınavı Talep Formu
Mazeretli Ders Kaydı Yenileme Formu
Muafiyet ve İntibak Formu
Not İtiraz Formu
Yaz Öğretiminde Diğer Üniversitelerden Ders Alma Başvuru Dilekçesi (MYO)
Mezuniyet Aşamasında Fazla Kredi Başvuru
Mezun Öğrenci Dilekçe Formu
Personel
KİKSİS
Mezunlar
Mezun Videoları
Mezunlarımız
Mezun Takip Sistemi
İletişim
Dilek ve Öneri Formu
İletişim
Asım Kocabıyık
Katkı Payı
1. Katkı payı (harç) miktarında bölümler arası farklılık var mıdır?
* Hayır, Yüksekokulumuz bölümleri arasında harç miktarlarında farklılık yoktur.
2. Harç miktarında örgün ve ikinci öğretim arasında farklılık var mıdır?
* Evet, örgün ve ikinci öğretim arasında harç miktarları arasında farklılık vardır.
* Örgün öğretim öğrencileri normal öğrenim süreleri olan ilk 2 yıl içerisinde harç ödemezler.
* İlk 2 yıl içerisinde öğrenimini tamamlayamayan örgün öğretim öğrencileri harç yatırılar.
* Ancak ikinci öğretim öğrencileri öğrenime devam edecekleri her yarıyıl için harç ödemek zorundadır.
3. Harç miktarını nasıl öğrenebilirim?
* Harç miktarları her yarıyılın kayıt döneminde Yüksekokulumuz WEB Sayfası aracılığı ile ilan edilir.
* Ayrıca harcınızı yatırmak için ilgili bankaya gittiğinizde öğrenci numaranızı söylerseniz ödemeniz gereken harç miktarı size söylenecektir.
4. Harcımı hangi bankaya yatırmalıyım?
* Harcınızı yatırmanız gereken banka ve hesap numaraları her yarıyılın kayıt döneminde Üniversitemiz ve Yüksekokulumuz WEB Sayfası aracılığı ile ilan edilir.
5. Harcımı ne zaman yatırmalıyım?
* Harcınızı kayıt yenileme işlemleri döneminde akademik takvimde belirtilen zamanda yatırmalısınız.
6. Harç yatırma döneminde maddi durumum yoksa bu ücretleri sonra yatırsam olur mu?
* Hayır, ancak Üniversite senatosu kayıt yenileme süresini uzatırsa yatırabilirsiniz.
7. Harç yatırma sırasında bankada sorun yaşarsam ne yapmalıyım?
* Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri Bürosuna ulaşmalısınız.
8. İnternet üzerinden, HAVALE veya EFT yolu ile harç yatırabilir miyim?
* Hayır. Uludağ Üniversitesi kurumsal hesabına ilgili bankaya giderek yatırmalısınız.
9. Harç yatırdıktan sonra kayıt sildirirsem harcım geri ödenir mi?
* Hayır, harç iadesi yapılmaz.
10. Harç iademi nasıl alabilirim?
* Yüksekokulumuz WEB Sayfasında yer alan formlar bölümünden veya Yüksekokulumuz öğrenci işleri bürosu önünde yer alan formlar bölümünden temin edebileceğiniz “HARÇ İADE FORMU” nu doldurarak Yüksekokulumuz “Evrak Kayıt” bürosuna başvuru yapabilirsiniz.
* İadeniz formda belirttiğiniz IBAN numarası hesabınıza yatacaktır.
11. Ders kaydı yapmadığım geçmiş yarıyıl için harç yatırmalı mıyım?
* Hayır, sadece okuyacağınız dönemin harcını yatırmalısınız.
12. Normal öğrenim süresinde mezun olamazsam harç miktarları nasıl değişir?
* Her bir dersin kredisinin ilgili dönemde alınması gereken toplam ders kredisine oranlanması sonucu bulunacak katsayının ilgili dönem için belirlenen öğrenci katkı payı veya öğrenim ücreti ile çarpılarak, ilgili yükseköğretim kurumunca dönem başlarında hesaplanır.
13. Harç yatırmadığım ve kayıt yenilemediğim dönemler normal öğrenim süresini etkiler mi?
* Evet, harç yatırmadığınız ve kayıt yenilemediğiniz dönemler normal öğrenim sürenizden sayılır.
Anasayfaya Dön
İçerik Oluşturma Tarihi : [07-Eki-2019 20:35]
İçerik Son Değişiklik Tarihi : [
(Veri Yok)
]
İçerik Görüntüleme : [14.720]