Orhaneli MYO Çağrı Merkezi faaliyete geçti
 Orhaneli MYO Çağrı Merkezi faaliyete geçti

BUÜ Orhaneli Meslek Yüksekokulu, paydaşlarına daha kaliteli hizmet vermek amacıyla Çağrı Merkezi’ni hizmete soktu.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Öğretim Görevlisi Ercan Koçoğlu’nun yazılımını ve sistem altyapısını oluşturduğu sistem sayesinde BUÜ Orhaneli MYO kendi Çağrı Merkezini kurmuş oldu. Aynı zamanda TS EN 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesine sahip olan Orhaneli Meslek Yüksekokulu, kalite standartlarına uymak ve bu standartları geliştirmek adına 0850 532 6696 – 0850 532 OMYO telefon numarası ile Çağrı Merkezini faaliyete geçirdi. Hali hazırda 110 öğrenci ile eğitim-öğretime devam eden Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı ile bütünleşik bir şekilde işleyecek olan Orhaneli MYO Çağrı Merkezi, ilk etapta iki personel ile hizmet vermeye başladı.

Kalite standartları gereği bütün görüşmelerin kayıt altına alınacağı, öneri ve taleplerin daha etkin değerlendirileceği Orhaneli MYO Çağrı Merkezinin, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin katılımıyla uygulamalı eğitimin de altyapısını oluşturması amaçlanıyor.

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Haberler Haber Arşiv

Haber Tarihi : [07-Kas-2019]

Haber Görüntüleme : [1.246]